ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πότε θα παραλάβω την παρραγγελία μου;

Η παράδοση των προϊόντων λαμβάνει χώρα εντός μία εργάσιμης για το 90% των περιπτώσεων και εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την επομένη της καταχώρησης της παραγγελίας για τις υπόλοιπες παραγγελίες. Εξαιρούνται απομακρυσμένες περιοχές για τις οποίες ο πελάτης μπορεί να ζητήσει και να μάθει λεπτομέρειες για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Η επιχείρηση δεν θα μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη των συνεπειών που οφείλονται σε καθυστέρηση παράδοσης ή απώλεια του δέματός εκ μέρους του μεταφορέα. Καθυστέρηση παραγγελίας Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης οφείλει να ελέγξει ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία του και να επισημάνει, σε αντίθετη περίπτωση, οποιαδήποτε ανωμαλία. Η επιστροφή των προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία.

Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των προϊόντων στον πελάτη πραγματοποιείται από την ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ στην ταχυδρομική διεύθυνση που ο πελάτης επιθυμεί και έχει δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2,70 ευρώ ενώ υπάρχει επιπλέον χρέωση 2 ευρώ σε περίπτωση που επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η Αντικαταβολή.

 Αν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την πληρωμή μεσώ χρεωστικής – πιστωτικής κάρτας -προπληρωμένης η την τραπεζική κατάθεση δεν χρεώνεστε το επιπλέον κόστος των 2 ευρω της αντικαταβολής .

Αν επιλέξετε την τραπεζική κατάθεση θα πρέπει στο Έντυπο Κατάθεσης της Τράπεζας να γράψετε το Ονοματεπώνυμο ή τον αριθμό της παραγγελίας και θα πρέπει να μας αποστείλετε το αντίγραφο.

Σε περίπτωση που η κατάθεση δεν γίνει σε δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που δίνεται η παραγγελία, πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, αλλιώς η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.
Το κόστος της τραπεζικής προμήθειας επιβαρύνει τον Πελάτη. Αν δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής της απόδειξης πληρωμής η 
 παραγγελία σου θα τύχει επεξεργασίας και θα ολοκληρωθεί με αποστολή, μόλις εμφανιστεί η κατάθεση σου, συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες. Ωστόσο, το χρονικό διάστημα μπορεί να ποικίλει ανάλογα με την τράπεζα.  

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Αντικαταβολή ( επιπλέον χρέωση 2 ευρώ )

Επιπλέον χρέωση 2 ευρώ σε περίπτωση που επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η Αντικαταβολή. Ο πελάτης πληρώνει το αντίτιμο της παραγγελίας στον υπάλληλο της κουριερ !

Κατάθεση στην τράπεζα :

Αν επιλέξετε την τραπεζική κατάθεση θα πρέπει στο Έντυπο Κατάθεσης της Τράπεζας να γράψετε το Ονοματεπώνυμο ή τον αριθμό της παραγγελίας και θα πρέπει να μας αποστείλετε το αντίγραφο.
Σε περίπτωση που η κατάθεση δεν γίνει σε δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που δίνεται η παραγγελία, πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, αλλιώς η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.
Το κόστος της τραπεζικής προμήθειας επιβαρύνει τον Πελάτη. Αν δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής της απόδειξης πληρωμής η 
 παραγγελία σου θα τύχει επεξεργασίας και θα ολοκληρωθεί με αποστολή, μόλις εμφανιστεί η κατάθεση σου, συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες. Ωστόσο, το χρονικό διάστημα μπορεί να ποικίλει ανάλογα με την τράπεζα.

 Η ετοιμασία της παραγγελίας πραγματοποιείται την ίδια μέρα και παραδίδεται προς αποστολή είτε την ίδια μέρα (αν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί σε εργάσιμη μέρα μέχρι τις 14:00) ή την επόμενη εργάσιμη μέρα. Απαραίτητη προυπόθεση για την έναρξη επεξεργασίας της παραγγελίας στην περίπτωση που έχει επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η κατάθεση στην τράπεζα,είναι η αποστολή σε εμάς της απόδειξης κατάθεσης.Αυτό μπορεί να γίνει είτε με απευθείας προώθηση της στο e-mail μας,είτε με αποστολή στο e- mail μας φωτογραφία αυτής όπου θα φαινεται καθαρά ο αποστολέας,ο αριθμός λογαριασμου οπου έγινε η κατάθεση,και το αντίστοιχο ποσό.

Μέσω χρεωστικής,πιστωτικής,προπληρωμέμης κάρτας (WINBANK):

Πραγματοποιείτε την πληρωμή μέσω WINBANK σας μεταφερόμενοι σε ασφαλές περιβάλλον τράπεζας,και δεν επιβαρύνεστε με τα επιπλέον έξοδα της αντικαταβολής.